تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:37
11 بازدید
کد خبر : 208881

گوگل تیک های تایید شده را به موتور جستجوی خود می آورد

گوگل تیک های تایید شده را به موتور جستجوی خود می آورد

قبل از اینکه ایلان ماسک با اجازه دادن به مردم برای خرید وضعیت مذکور همه چیز را خراب کند، تیک‌های تأیید شده نماد وضعیت بودند. با این حال، گوگل ممکن است ماهیت نماد وضعیت علامت های تأیید شده را بازگرداند، زیرا به نظر می رسد قصد دارد آنها را به نتایج جستجوی خود معرفی کند.

Google is bringing verified checkmarks to its search engine - GSMArena.com  news

قبل از اینکه ایلان ماسک با اجازه دادن به مردم برای خرید وضعیت مذکور همه چیز را خراب کند، تیک‌های تأیید شده نماد وضعیت بودند. با این حال، گوگل ممکن است ماهیت نماد وضعیت علامت های تأیید شده را بازگرداند، زیرا به نظر می رسد قصد دارد آنها را به نتایج جستجوی خود معرفی کند.

در حال حاضر این فقط یک آزمایش است که تنها زیرمجموعه محدودی از کاربران گوگل آن را مشاهده می کنند. اما آنچه که آنها می بینند قطعا برای هر کسی که در چند سال گذشته در یک سایت رسانه اجتماعی بوده آشنا به نظر می رسد.

گوگل تیک های تایید شده را به موتور جستجوی خود می آورد
علامت‌ها آبی هستند و در کنار پیوندهای تجاری نشان داده می‌شوند که این موضوع را به عنوان یک خبر خوب/خبر بد تبدیل می‌کند. خبر خوب این است که plebs دسترسی ندارند، خبر بد این است که اینفلوئنسرها و “شخصیت های رسانه ای” نیز دسترسی ندارند. حداقل در حال حاضر نه.

گوگل تیک های تایید شده را به موتور جستجوی خود می آورد
بدیهی است که علامت‌ها نشان می‌دهند که شما با یک پیوند واقعی برای شرکت مورد نظر سروکار دارید، و این قطعاً یک ویژگی جدید مورد نیاز است، با توجه به اینکه موتور جستجوی Google تا چه حد پر از هرزنامه است. سپس مجدداً، بدون تعجب، گوگل به صراحت اعلام می کند که “نمی تواند قابلیت اطمینان” یک تجارت یا محصولات آن را تضمین کند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.