تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:10
219 بازدید
کد خبر : 208864

دوربین پیکسل با آخرین به‌روزرسانی از ویژگی Night Sight Timelapse بهره می‌برد

دوربین پیکسل با آخرین به‌روزرسانی از ویژگی Night Sight Timelapse بهره می‌برد

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل به‌روزرسانی دوربین پیکسل را ارائه کرده است که اکنون به کاربران پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو اجازه می‌دهد تا با قابلیت Night Sight Timelapse ویدیوهای طولانی‌تری در شب ضبط کنند. یک ویدیوی ۵ دقیقه ای ۱۰۸۰p یا ۲۰ دقیقه ای ۴K یک تایم لپس

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل به‌روزرسانی دوربین پیکسل را ارائه کرده است که اکنون به کاربران پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو اجازه می‌دهد تا با قابلیت Night Sight Timelapse ویدیوهای طولانی‌تری در شب ضبط کنند. یک ویدیوی ۵ دقیقه ای ۱۰۸۰p یا ۲۰ دقیقه ای ۴K یک تایم لپس ۱۰ ثانیه ای در حالت Night Sight به شما می دهد.

این به‌روزرسانی همچنین به کاربران امکان می‌دهد «تایمر کف دست» را به «همیشه روشن» یا «فقط زمانی که تایمر ۳ یا ۱۰ ثانیه روشن است روشن باشد» سفارشی کنند. علاوه بر این، اکنون یک کلید جداگانه برای عکس‌های Ultra HDR در منوی تنظیمات «پیشرفته» وجود دارد.

تایمر Palm قابل سفارشی سازی و تعویض سوئیچ Ultra HDR جداگانه قابل سفارشی سازی Palm timer و سوئیچ Ultra HDR جداگانه
تایمر Palm قابل سفارشی سازی و سوئیچ Ultra HDR مجزا

این ویژگی‌ها توسط گوگل با نسخه ۹.۲ برنامه Pixel Camera ارائه شده‌اند، و اگر هنوز با به‌روزرسانی برنامه از فروشگاه Google Play آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید دوربین پیکسل را روی گوشی هوشمند خود قرار دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.