تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:10
203 بازدید
کد خبر : 208627

ستاد سازمان‌های مردم نهاد در قزوین تشکیل می‌شود

ستاد سازمان‌های مردم نهاد در قزوین تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: حل مسائل سازمان‌های مردم نهاد در استان در دستور کار قرار دارد و در این راستا ستاد سازمان های مردم نهاد در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تشکیل می‌‌شود.   محمد خورشیدی در نشست با مدیران سمن‌های استان که در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: حل مسائل سازمان‌های مردم نهاد در استان در دستور کار قرار دارد و در این راستا ستاد سازمان های مردم نهاد در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تشکیل می‌‌شود.

ستاد سازمان‌های مردم نهاد در قزوین تشکیل می‌شود

  محمد خورشیدی در نشست با مدیران سمن‌های استان که در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد، گفت: مردمی سازی و استفاده از ظرفیت مردم در دولت مورد توجه جدی قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: در سند تحول دولت مردمی به استفاده از حلقه‌های میانی در مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید شده و این مورد در استان هم مورد توجه قرار دارد و به این دلیل استفاده از تشکل‌های مردم نهاد دارای اهمیت است.

وی عنوان کرد: درحال حاضر در بین سمن‌ها هم افزایی و شبکه سازی وجود ندارد و این موضوع یک حلقه مفقوده در فعالیت تشکل‌ها است.

این مسئول اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی سمن‌ها مورد تاکید قرار دارد و برای اینکه این تشکل‌ها در کار خود با مشکل مواجه نشوند آموزش‌ها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین این آمادگی وجود دارد که کارگروه‌های تخصصی و موضوع محور با حضور تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مختلف تشکیل شود.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.