تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:02
265 بازدید
کد خبر : 208859

رندرهای سامسونگ گلکسی A15 5G، مشخصات درز آنلاین؛ ممکن است روی MediaTek Dimensity 6100+ SoC اجرا شود

رندرهای سامسونگ گلکسی A15 5G، مشخصات درز آنلاین؛ ممکن است روی MediaTek Dimensity 6100+ SoC اجرا شود

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ راه اندازی سامسونگ گلکسی A15 5G هنوز به طور رسمی توسط سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی تایید نشده است، اما فاش شده جدید ویژگی های طراحی و مشخصات احتمالی گوشی هوشمند ادعایی را فاش کرده است. رندرها حاکی از آن است که گوشی آینده

Samsung Galaxy A15 5G Renders, Specifications Leak Online; May Run on MediaTek Dimensity 6100+ SoC

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ راه اندازی سامسونگ گلکسی A15 5G هنوز به طور رسمی توسط سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی تایید نشده است، اما فاش شده جدید ویژگی های طراحی و مشخصات احتمالی گوشی هوشمند ادعایی را فاش کرده است. رندرها حاکی از آن است که گوشی آینده سری گلکسی A دارای نمایشگر ناچ قطره ای در جلو خواهد بود. گفته می‌شود این دستگاه بر روی MediaTek Dimensity 6100+ SoC اجرا می‌شود و دارای یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی است. انتظار می رود سامسونگ گلکسی A15 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

Tipster Paras Guglani با همکاری Newzonly رندرها و مشخصات ادعایی Galaxy A15 5G را به اشتراک گذاشت. رندرها نمایشگر را با بریدگی قطره‌ای نشان می‌دهند که دوربین سلفی را در خود جای داده است. به نظر می رسد که برای احراز هویت دارای یک حسگر اثر انگشت در کناره است. این گوشی هوشمند در سایه آبی با تنظیمات دوربین پشتی سه گانه دیده می شود. به نظر نمی رسد که این گوشی دارای برآمدگی دوربین باشد و حسگرها در ماژول های دایره ای کوچک مجزا چیده شده اند، در حالی که به صورت عمودی با یک واحد فلاش LED کوچک در کنار آنها قرار گرفته اند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A15 5G (شایعه شده)
طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی A15 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با نرخ رفرش ۹۰ هرتز خواهد بود. این می تواند بر روی MediaTek Dimensity 6100+ SoC، همراه با GPU Mali G57 اجرا شود. گفته می شود این گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. می تواند یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی و چت تصویری داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.