تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 18:00
36 بازدید
کد خبر : 208877

شارژر سوپرسونیک ۳۲۰ واتی Realme باتری را در کمتر از ۵ دقیقه پر می کند

شارژر سوپرسونیک ۳۲۰ واتی Realme باتری را در کمتر از ۵ دقیقه پر می کند

ریلمی امروز جزئیات فناوری شارژ ۳۲۰ واتی را که در چند روز گذشته منتشر کرده است، ارائه کرد. این شارژر ۳۲۰ واتی SuperSonic Charge نام دارد و سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند در جهان است. ریلمی گفت این فناوری شارژ سوپرسونیک ۳۲۰ واتی باتری گوشی هوشمند را در ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به

Realme's 320W SuperSonic Charge tech detailed, fully charges the battery in under 5 minutes

ریلمی امروز جزئیات فناوری شارژ ۳۲۰ واتی را که در چند روز گذشته منتشر کرده است، ارائه کرد. این شارژر ۳۲۰ واتی SuperSonic Charge نام دارد و سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند در جهان است.

ریلمی گفت این فناوری شارژ سوپرسونیک ۳۲۰ واتی باتری گوشی هوشمند را در ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ می کند. در یک دقیقه تا ۲۶ درصد سلول را پر می کند و کمتر از دو دقیقه طول می کشد تا آن را بیش از ۵۰ درصد شارژ کند.

فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی کمی سریعتر از فناوری ۳۰۰ واتی ردمی است که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۴ دقیقه و ۵۵ ثانیه به طور کامل شارژ می کند، در حالی که فناوری ریلمی یک سلول ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی را در کمتر از ۵ دقیقه پر می کند.

Realme گفت که آداپتور برق ۳۲۰ واتی “Pocket Cannon” نامیده می شود و دارای چگالی برق ۳.۳W/cm3 است در حالی که اندازه آن شبیه به شارژر ۲۴۰W Realme است.

Realme همچنین گفت که Power Cannon از پروتکل های شارژ اصلی، از جمله UFCS (تا ۳۲۰ وات)، PD و SuperVOOC پشتیبانی می کند. همچنین دارای دو پورت USB-C برای شارژ همزمان است – ۱۵۰ وات برای گوشی های هوشمند Realme و ۶۵ وات برای لپ تاپ های سازگار.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.