تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 20:29
186 بازدید
کد خبر : 208839

هوآوی چین تیم پوشش ریسک کالا را در سنگاپور، هنگ کنگ راه اندازی می کند

هوآوی چین تیم پوشش ریسک کالا را در سنگاپور، هنگ کنگ راه اندازی می کند

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – بر اساس پست های شغلی شرکت فناوری چینی در شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین، Huawei Technologies (HWT.UL) در حال ایجاد یک تیم کالایی برای پوشش و تجارت فلزات و محصولات انرژی است. پست های لینکدین نشان داد که این شرکت یک

Viva Technology conference dedicated to innovation and startups at Porte de Versailles exhibition center, in Paris

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – بر اساس پست های شغلی شرکت فناوری چینی در شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین، Huawei Technologies (HWT.UL) در حال ایجاد یک تیم کالایی برای پوشش و تجارت فلزات و محصولات انرژی است.

پست های لینکدین نشان داد که این شرکت یک ماه پیش به دنبال یک معامله گر کالا و یک تحلیلگر بازار کالا در سنگاپور بود. هر دو موقعیت دیگر درخواست نمی‌پذیرند.

طبق پست‌های جداگانه لینکدین، هواوی همچنین چهار ماه پیش یک متخصص پوشش فلزات و یک متخصص تحقیقات فلزات را در این ایالت-شهر استخدام کرده بود.

هوآوی به درخواست رویترز برای اظهار نظر در مورد استخدام های تیم کالاها یا برنامه های استخدام خود پاسخی نداد.

در این پست ها آمده است که این موقعیت ها با تیم های هوآوی در چین و هنگ کنگ برای افزایش قابلیت های پوشش فلزات و تحقیقات و همچنین کنترل ریسک، با تمرکز بر فلزات آهنی، غیر آهنی و باتری، همکاری نزدیکی خواهند داشت.

هوآوی ساخت این تیم را در سال جاری آغاز کرد که در حال حاضر پنج عضو دارد و احتمالاً چهار کارمند دیگر را در مراکز تجاری کالاها و مالی سنگاپور و هنگ کنگ استخدام خواهد کرد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت که هدف این تیم محافظت از قرار گرفتن در معرض مواد خام هوآوی در فلزات اساسی، فلزات آهنی، انرژی و محصولات لیتیوم است.

این منبع گفت که تیم در حال تهیه پیش نویس پیشنهادات پوشش ریسک و برنامه های معاملاتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.