تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:48
464 بازدید
کد خبر : 208854

سامسونگ گلکسی A25 ظاهراً در سایت FCC فهرست شده است. جزئیات شارژ، اتصال را پیشنهاد می کند

سامسونگ گلکسی A25 ظاهراً در سایت FCC فهرست شده است. جزئیات شارژ، اتصال را پیشنهاد می کند

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ گلکسی A25 ممکن است زودتر از حد انتظار وارد بازار شود. گفته می شود این گوشی جانشین گلکسی A24 خواهد شد که اوایل سال جاری در ماه آوریل عرضه شد. پس از چرخه معمول عرضه محصولات سامسونگ، می توان استدلال کرد که گلکسی A25

Samsung Galaxy A25 Reportedly Listing on FCC Site; Suggests Charging, Connectivity Details

به گزارش به علاوه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ گلکسی A25 ممکن است زودتر از حد انتظار وارد بازار شود. گفته می شود این گوشی جانشین گلکسی A24 خواهد شد که اوایل سال جاری در ماه آوریل عرضه شد. پس از چرخه معمول عرضه محصولات سامسونگ، می توان استدلال کرد که گلکسی A25 ممکن است در آوریل ۲۰۲۴ عرضه شود. با این حال، ظاهراً این تلفن در وب سایت FCC مشاهده شده است که نشان می دهد ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شود. این لیست همچنین به برخی از جزئیات شارژ کلیدی و اتصال گوشی ادعایی اشاره می کند.

طبق فهرست FCC که در گزارش MySmartPrice ذکر شده است، گلکسی A25 از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می کند، دقیقاً مانند مدل قبلی گلکسی A24. به نظر می رسد این لیست همچنین به این نکته اشاره دارد که این تلفن هوشمند از NFC و ده باند ۵G پشتیبانی می کند – n2/5/25/29/30/41/48/66/70/71/77.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A25 احتمالاً از پردازنده داخلی Exynos 1280 به همراه ۸ گیگابایت رم تغذیه می‌کند. گفته می شود این گوشی با One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می شود. این گوشی می تواند با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED و یک واحد دوربین سه گانه پشتی مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود. دوربین جلو ممکن است مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی باشد. گفته شده است که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و اندازه آن ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی متر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.