تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 17:41
209 بازدید
کد خبر : 208809

ادارات دولتی یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به موضوع زنان و فرزندآوری اختصاص دهند

ادارات دولتی یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به موضوع زنان و فرزندآوری اختصاص دهند

به گزارش ایلنا از یاسوج، “جهانگیر شاهینی” در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع اعتبارات سفر اول هیات دولت به این استان که در روز نهم مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد، عددی معادل شش هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان بود که در سفر دوم رئیس جمهور به این استان عددی معادل ۱۳ هزار و ۳۰۷

ادارات دولتی یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به موضوع زنان و فرزندآوری اختصاص دهند

به گزارش ایلنا از یاسوج، “جهانگیر شاهینی” در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع اعتبارات سفر اول هیات دولت به این استان که در روز نهم مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد، عددی معادل شش هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان بود که در سفر دوم رئیس جمهور به این استان عددی معادل ۱۳ هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد.

وی مجموع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد را در سرجمع ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: شورای معادن استان موظف است ۲۵ درصد از وصولی حقوق دولتی و سهم معادن استان‌ها را از طریق اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای نگهداری و بهسازی محورهایی جاده‌ای با اولویت جاده‌های مورد استفاده معادن اختصاص دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای برنامه‌ریزی نیز موظف شد پنج درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و انسانی را بمنظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری، مرمت بافت تاریخی، حوزه و مصلی‌های نیمه تمام، اردوگاه‌های کشوری و استانی، آموزش و پرورش و …. اختصاص دهد.

بگفته شاهینی، استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر کشور در جذب اعتبارات سفرهای استانی دولت بشمار می رود و با پیگیری های صورت گرفته نیز دهیاری ۳۶ روستا در استان واجد دریافت کُد دستگاه‌های اجرایی شده اند که مجموعه دهیاری‌های استان اکنون به ۳۹ دهیاری افزایش یافته است.

وی گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مجاز است یک درصد اعتبارات هزینه‌‌ای را به امور پژوهشی اختصاص دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.