تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 2:48
168 بازدید
کد خبر : 208669

اختصاص ۴۶ میلیارد ریال اعتبار تملک و دارایی جهت جبران خسارت سیل به گناباد

اختصاص ۴۶ میلیارد ریال اعتبار تملک و دارایی جهت جبران خسارت سیل به گناباد

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن نجات اظهار داشت: پس از سیل ۱۴۰۰ در شهرستان گناباد بلافاصله شخصا در گناباد حاضر و بازدیدهایی از خسارت‌های وارد شده داشته و جلسه مربوطه را در محل فرمانداری برگزار کردیم. وی ادامه داد: در طی این مدت به صورت مستمر موضوع خسارت‌های سیل در شهرستان گناباد پیگیری شده و اعتباراتی

اختصاص ۴۶ میلیارد ریال اعتبار تملک و دارایی جهت جبران خسارت سیل به گناباد

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن نجات اظهار داشت: پس از سیل ۱۴۰۰ در شهرستان گناباد بلافاصله شخصا در گناباد حاضر و بازدیدهایی از خسارت‌های وارد شده داشته و جلسه مربوطه را در محل فرمانداری برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در طی این مدت به صورت مستمر موضوع خسارت‌های سیل در شهرستان گناباد پیگیری شده و اعتباراتی در اختیار شهرستان قرار گرفته و هماهنگی بین دستگاهی نیز انجام شده است.

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی افزود: سال گذشته با پیگیری از مدیریت بحران کشور مبلغ ۴۶ میلیارد ریال اعتبار تملک و دارایی سرمایه ای مصوبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ برای لای‌روبی و بازگشایی رودخانه‌ها، اصلاح توسعه معابر شهری و بازسازی پل‌های خسارت دیده زیبا شهر، سموئی، ناصر خسرو و پاسداران اختصاص یافته است.

نجات گفت: پل مسکن مهر شهر بیدخت که چندی پیش دچار مشکل شده بود با همکاری ویژه اداره کل راهداری باکس‌های بتنی آن با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تامین و اختصاص یافته است.

وی در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در خصوص خسارت وارد شده در سیل های گناباد بیان کرد: اختصاص تسهیلات جبران خسارت کشاورزی از محل مصوبه وزیران و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادثه غیر مترقبه بند خ تبصره ۳۳ قانون برنامه بودجه انجام شده است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.